Fundatia Transylvania College

DONEAZA 5€ 10€ 50€

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Home

Proiecte

Evenimente

Oferta Generala

Transylvania College

Galerie foto

Contact

English


EVENIMENTE

 

BALUL ANUAL DE STRÂNGERE DE FONDURI "HALLOWEEN CHARITY BALL"

Principalul eveniment de strangere de fonduri al anului, cea de-a 13-a editie a balului anual, va avea loc in acest an in data de 15 noiembrie, începând cu orele 18:00, în sala International Ballroom

Ca în fiecare an, balul este dedicat susţinerii elevilor cu rezultate academice excepţionale, care provin din familii defavorizate şi care beneficiază de bursă de studiu la Transylvania College.
Participarea dumneavoastră si donaţia iniţială de 350 RON/bilet individual reprezintă un pas important în susţinerea a 38 de elevi bursieri. În numele lor, va multumim!
 
Pentru a obţine informaţii suplimentare despre eveniment şi pachete de sponsorizare sau posibilităţile de implicare, vă rugăm să ne contactaţi: domnita.fechete@transylvania-college.ro, 0724.087.142, 0264.418.990

 

FINALUL PROIECTULUI "ÎMPREUNĂ VOM REUŞI"

29.07.2013.

Fundaţia „Filocalia” din Iaşi, alături de Fundaţia „Transylvania College”(fosta Fundatia „Copii Fericiti”) din Cluj şi Centrul Judeţean de Asistenţă Psiho-Pedagogică Iaşi au demarat  în august 2010, un proiect structural, intitulat ”ÎMPREUNĂ VOM  REUŞI!”, în valoare de 10.295.725,10 RON. Acesta este co-finanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 2. „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.2 „Prevenirea şi corectarea părăsirii timpurii a şcolii”.

Dupa 3 ani de la demararea sa a venit timpul sa evaluăm rezultatele:

Comunicat de presa.

 

CENTRUL DE EVALUARE ȘI CERTIFICARE A COMPETENȚELOR PROFESIONALE

16/12/2012

S-a deschis Centrul de Evaluare şi Certificare a Competenţelor Profesionale al Fundației Transylvania College! Centrul este o instituție autorizată să organizeze procese de evaluare și să certifice competențele profesionale obținute pe alte căi, decât cele formale. În urma parcurgerii procesului de evaluare, fiecare candidat poate obţine un certificat de competente profesionale care are aceeaşi valoare cu un certificat obtinut in urma unui program de formare autorizat  şi care este recunoscut pe piaţa muncii. Programul se  adresează acelora care doresc să îşi evalueze şi certifice cunoştinţele şi deprinderile sau abilitatile deţinute pentru ocupatiile MANAGER PROIECT si FORMATOR.

Pentru informaţii suplimentare, aşteptăm să ne contactaţi pe mail: fundatia@transylvania-college.ro, sau telefonic: 0264.418.990; 0731.839.485 d-na Zsuzsa Magyary.

 

CENTRUL DE TESTARE ECDL

10/12/2012

Fundaţia “Transylvania College” este autorizată ca Centru de testare ECDL, centru deschis tuturor doritorilor să obţină permisul de conducere a calculatorului, permisul ECDL.
Permisul ECDL atestă faptul că deţinăţorul lui posedă cunoştinţe de bază despre Tehnologia Informaţiei spre a folosi un calculator personal şi aplicaţii de calcul obişnuite la un nivel mediu de competenţă.
Cursurile vor avea loc în cabinetele de informatică din Transylvania College, începând din luna ianuarie 2013.

Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri, vă rugăm să ne contactaţi la adresa: lenuta.stoian@transylvania-college.ro

 

INAUGURAREA CELEI MAI NOI CLĂDIRI DIN CAMPUS

22/11/2012.

Cea mai nouă clădire din campus a fost inaugurată în data de 22 noiembrie, în prezenţa Excelenţei Sale, Martin Harris, Ambasadorul Marii Britanii la Bucureşti şi a Primarului Municipiului Cluj-Napoca, domnul Emil Boc. Excelenţa sa, dl. Martin Harris a precizat că este foarte impresionat de şcoala noastră şi adresându-se elevilor, a afirmat: „You have a fantastic school!”, precizând cât de norocoşi sunt să facă parte dintr-o comunitate şcolară atât de deosebită. Dl. Ambasador a fost impresionat de faptul că fundația noastră beneficiază de sprijinul comunităţii, dar, în acelaşi timp, îşi compensează comunitatea, prin iniţiative sociale şi proiecte de mediu. La finalul discursului său, apelând la caracterul celor trei animale simbolice care reprezintă cele trei case, le-a urat elevilor să aibă, asemenea fondatorilor, curajul lupului şi tăria ursului şi să poată zbura liberi ca vulturii spre împlinirea visurilor lor.
Primarul Municipiului, domnul Emil Boc a felicitat perseverenţa fondatorilor şi a subliniat importanţa şcolii noastre în comunitatea clujeană. A precizat că „Existenţa acestei şcoli în Cluj este un atu în atragerea investitorilor străini, care ţin cont de existenţa unei linii de studiu în limba engleză, completă, certificată. Educaţia de calitate este un brand al Clujului, iar Transylvania College, un exemplu în demersurile de a avea pe viitor cât mai multe şcoli verzi la Cluj-Napoca.”
Doamna Simona Baciu, fondatoarea şcolii le-a multumit sponsorilor şi susţinătorilor pentru sprijinul acordat, subliniind faptul că fără implicarea activă a comunităţii nu s-ar fi ajuns la această etapă importantă de dezvoltare

 

BALUL CARITABIL DE HALLOWEEN

03/11/2012

Balul Caritabil este cel mai important eveniment de strângere de fonduri al Fundației. Acest eveniment anual are ca scop sprijinirea programului de burse al Transylvania College ce oferă elevilor cu abilități deosebite șansa unui viitor de succes, printr-o educație de excelență.

În acest an, evenimentul va avea loc în data de 3 noiembrie, la Hotel Continental, începînd cu orele 18:30. Vom sărbători Halloween împreună și vă promitem un eveniment plin de surpriye și distracție!

Pentru mai multe detalii vă invităm să vizitați website-ul nostru: www.transylvania-college.ro

 

PROIECTUL "SATUL EDUCAȚIEI" LA BĂIȘOARA

În cursul săptămânii 1 - 8 octombrie, un grup de 16 elevi și 3 profesori de la Lyceum Alpinum Zuoz, Elveția, s-au implcat în construirea sălii multifuncționale în cadrul Taberei de la Băișoara. Această sala are 80 mp și va servi ca sală de mese și sală de conferințe. Proiectul a fost implementat cu ajutorul următorilor sponsori: Cemacon SA, Holcim România SA și Rehau Austria. Sala multifuncțională va fi denumită după Lyceum Alpinum Zuoz.

TABERE DE VARĂ 2012

2 - 27 IULIE 2012

Vacanta este o perioada extraordinara a anului si impreuna cu noi o puteti face cu adevarat deosebita pentru copilul dumneavoastra!


În perioada verii copii români și internaționali cu vârste între 4 si 14 ani pot participa, la sediul fundației, în campusul Școlii Internaționale Cluj, la clubul de vară, un program educativ atractiv și bine organizat.

Activitățile de vacanță sunt următoarele:

• activități și jocuri sportive în parcul și pe terenurile de sport ale fundației
• activități creative de artă și muzică
• activități antrenante și multă distracție
• activiăți FunEcole

Toate activitățile se desfasoară pe grupe de vârstă.
Clubul de vară se derulează în limba română și in limba engleză și promovează activități interactive în aer liber.

 

JUBILEUL DE DIAMANT AL REGINEI MARII BRITANII

29/05/2012

Fundaţia Copii Fericiţi şi Şcoala Internatională Cluj, cu sprijinul Primăriei Cluj Napoca şi în parteneriat cu “British Business Group of Transylvania” a organizat marţi 29 mai, în premieră în România, Jubileul de Diamant al Reginei Marii Britanii, Elisabeth II.

Evenimentul a avut loc în clădirea proaspăt renovatului Casino din Parcul Central din Cluj-Napoca şi s-a desfăşurat în prezenţa Excelenţei Sale, Domnul Martin Harris, Ambasador al Marii Britanii la Bucureşti, al Primarului Radu Moisin şi cu participarea personalităţilor marcante ale comunităţii clujene.


CURĂȚENIA DE PRIMĂVARĂ

7/05/2012

Sub egida conştientizării şi responsabilizării sociale s-a desfăşurat proiectul de “Curăţenie de primăvară, organizat în parteneriat cu Primăria Municipiului Cluj-Napoca, organizaţia “Little People” şi Liceul Avram Iancu.
La acţiune au participat 200 de persoane: elevi ai Şcolii Internaţionale Cluj, împreună cu prietenii şi părinţii lor şi au reusit sa strângă peste 9000 de litri de deşeuri din zona "Cetăţuia”.

 

„SPRING PLANT” – UN TRIBUT ADUS NATURII

31/3/2012

Pentru dezvoltarea educaţiei ecologice şi conştientizarea problemelor de mediu, Fundația Copii Fericiți a organizat sâmbătă, 31 martie, evenimentul “Spring Plant”. Evenimentul s-a desfăşurat în parteneriat cu Primăria Cluj-Napoca şi a constat în plantarea de copaci în parcul Detunata, pentru o lume mai verde.
La activitate au participat elevi ai Școlii Internaționale Cluj, iar culorile expresive ale tricourilor purtate de către elevi în funcţie de casele de care aparțin – roşu: Bears, albastru: Wolves şi galben: Eagles – au adus un strop de culoare în parcul încă îmbrăcat în culorile fade ale primăverii timpurii.

 

PRIMA CLĂDIRE EDUCAȚIONALĂ CONSTRUITĂ PE PRINCIPII VERZI ÎN COMUNITATEA CLUJEANĂ

16/3/2012

Fundaţia Copii Fericiţi continuă dezvoltarea campusului educativ deschis în anul 2007 unde îşi desfăşoară în prezent activitatea Şcoala Internaţională Cluj şi Grădiniţa Happy Kids. Proiectul îşi propune realizarea primei clădiri educaţionale construită pe principii verzi. Noua clădire va avea nouă săli de grupă pentru creşă şi pentru grădiniţă, cabinet medical, bibliotecă, piscină pentru copii între 4 luni şi 10 ani, cafeteria, spaţii pentru birouri, sală de arte, sală multifuncţională, sală multimedia. Valoarea proiectului este de 800.000 de euro. Sumele necesare investiţiei sunt acoperite din credite bancare, sponsorizări şi parteneriate. Pregătirile pentru construcţie au început deja, iar astăzi, 16 martie, a fost turnată prima cupă de beton. Construcţia va fi încheiată înainte de începerea anului şcolar, în luna septembrie. Conceptul de clădire verde se integrează în strategia de dezvoltare sustenabilă pe care Fundaţia Copii Fericiţi o promovează în toate proiectele sale. Acest concept are la bază grija pentru protecţia mediului încojurător şi preocuparea continuă pentru reducerea impactului negativ asupra acestuia la toate nivelurile. Implementarea proiectului va avea câteva direcţii importante: folosirea materialelor naturale pentru construcţie şi finisaje, izolarea termică şi fonică, spaţii adecvate pentru toate sălile de grupă, valorificarea iluminatului natural într-un procent cât mai mare şi realizarea iluminatului artificial cu leduri, consumul responsabil de resurse (apă, curent electric etc), colectarea selectivă a deşeurilor. Clădirea va avea 1800 mp şi va fi împărţită pe patru etaje (demisol, parter, etaj I şi etaj II). Proiectul este gândit astfel încât să răspundă cât mai bine nevoilor copiilor: sălile de grupă vor avea peste 50 mp fiecare, vor avea bucătărie şi acces direct la baie, intrări securizate şi un sistem integrat de încălzire şi ventilaţie. Noua clădire va fi conectată la clădirea şcolii, astfel încât elevii să aibă acces la bibliotecă, la sala de arte, la sala multifuncţională şi la sala multimedia. Ca şi punct de interes pentru părinţi, dar şi pentru comunitatea locală, clădirea va fi dotată la demisol cu o piscină de 50 mp, dedicată copiilor cu vârste între 4 luni şi 10 ani. În următoarele etape ale dezvoltării, campusul va avea un complex sportiv, un auditorium precum şi un internat. Campusul tinde să devină astfel unul dintre punctele de referinţă ale comunităţii clujene. De facilităţile sale vor beneficia copiii înscrişi la grădiniţă şi la şcoală, dar şi copiii şi adulţii din comunitate prin programele de educaţie din cadrul cluburilor After School oferite de Şcoala Internaţională Cluj.

 

FESTIVALUL MĂRȚIȘORUL

22/2/2012

Cea de-a patra ediţie a Festivalului Mărţişorului, organizat în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj , Primăria Municipiului Cluj-Napoca şi Şcoala Internaţională Cluj, va avea loc în data de 24 februarie 2012, începând cu ora 12:00, la sediul fundaţiei, str. Băişoara nr. 2A. Festivalul se adresează preşcolarilor şi elevilor, de la grădiniţă, până la clasa a XII-a, din municipiul Cluj-Napoca. În cadrul festivalului se vor organiza două secțiuni: 1. Desen / pictură – se pot folosi diverse tehnici, tema fiind “Mărţişorul”2. Atelier de creaţie - confecționare şi expoziţie de mărţişoare (se pot folosi și materiale reciclabile). Materialele necesare pentru confecţionarea mărţişoarelor vor fi asigurate de către elevii participanţi și de Şcoala Internațională Cluj. Creațiile pot să conţină şi mesaje în limbile oraşelor înfrăţite cu oraşul nostru. O parte din mărţişoarele confecţionate vor fi trimise partenerilor noștri din orașele înfrățite cu municipiul Cluj-Napoca.

PROIECTUL DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ "MY MONEY WEEK"

18/2/2012

Proiectul „My Money Week oferă cadru propice pentru punerea bazelor educaţiei financiare şi antreprenoriale în rândul elevilor şi a copiilor, ca aceştia să conştientizeze implicaţiile şi responsabilitatea pe care domeniul economic le presupune, încă din timpul şcolii. Cea de-a doua ediţie a proiectului My Money Week a avut loc în perioada 13-17 februarie, având ca tematică principală ecologia şi a cuprins o serie de activităţi, jocuri şi competiţii organizate pentru elevi, copii şi părinţi. Săptămâna financiară oferă elevilor un context generos pentru a lua parte la activităţi cu caracter practic, relevante pentru tema propusă, interactive şi provocatoare, supunându-i provocării de a gestiona în mod concret finanţele. Activităţile cu caracter interdisciplinar vizează cunoştinţe din toate domeniile: matematică, istorie, limbi străine, geografie, economie, artă, sport, informatică, etc. În cursul săptămânii copiii au învăţat lucruri importante despre bani, au organizat magazine şi restaurante, au realizat un spectacol, au învăţat cum se câştigă banii şi cum să îi cheltuie chibzuit. De asemenea, au învăţat despre cum operează băncile, despre metode inteligente de a economisi bani şi despre oportunităţi de investiţie şi antreprenoriat. Elevii au primit sfaturi referitoare la viitoarea lor carieră de la părinţii care au participat la activităţile din cadrul “Career day / Ziua carierei” şi de la oameni de succes din comunitatea noastră care au venit să le vorbească despre viaţa lor profesională şi să le dea sfaturi utile pentru atingerea succesului. În decursul săptămânii elevii au câştigat bani de hârtie, „funny money” pe care i-au depus, zilnic în banca virtuală, urmând ca la sfârşitul fiecărei zi, să hotărească, cum să îi cheltuiască, crescându-şi bugetul.

CURS: MANAGER DE PROIECT

25-26 Februarie 2012, 3-4 Martie 2012

10/2/2012

Fundatia Copii Fericiti, impreuna cu Centrul de Afaceri Transilvania, va invita sa participati la CURSUL DE SPECIALIZARE pentru MANAGEMENTUL PROIECTELOR FINANTATE PRIN FONDURI EUROPENE. Evaluarea cunoştintelor dobandite la cursul de specializare se finalizeaza cu un CERTIFICAT DE MANAGER PROIECT, cod COR 241919, recunoscut de catre Ministerul Muncii şi Ministerul Educatiei, Cercetarii şi Inovarii. Cursul si Certificatul sunt destinate potentialilor beneficiari ai fondurilor europene si esential pentru managerii de proiecte finantate din aceste surse. In cazul accesarii unor astfel de fonduri europene, Solicitantul primeste un punctaj superior la evaluarea proiectului daca managerul si echipa sa detin astfel de certificate. Durata: 60 de ore (30 ore de teorie şi 30 ore de practica). Program cursuri: Modul I: 25 – 26 februarie 2012 (Sambata – Duminica); Modul II: 03 – 04 martie 2012 (Sambata – Duminica). Loc desfasurare: Cluj Napoca, Scoala Internationala Cluj, Str. Baisoara nr. 2A. Pentru inscrieri şi alte informatii nu ezitati sa ne contactati la telefon 0264.418.990 sau pe mail: assistantmanager@scoalainternationala.ro

 

REUȘITA PRIMEI SERII A GRUPURILOR ȚINTĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI "ÎMPREUNĂ VOM REUȘI"

31/1/2012

Prima serie a grupurilor ţintă în cadrul proiectului "Împreună vom reuşi", implementat de Fundaţia Filocalia Iaşi, în parteneriat cu Fundaţia Copii Fericiţi, a încheiat activităţile la sfârşitul lunii decembrie. Primele reacţii atât din partea elevilor cât şi din partea părinţilor subliniază beneficiile şi îmbunătăţirile privitoare la prevenirea abandonului şcolar, problemă semnalată în ambele judeţe implicate, Iaşi şi Cluj. Fundaţia Filocalia din Iaşi, alături de Fundaţia Copii fericiţi din Cluj şi Centrul Judeţean de Asistenţă Psiho-Pedagogică Iaşi au demarat acum un an, în august 2010, un proiect structural, intitulat ÎMPREUNĂ VOM REUŞI!, în valoare de 10.295.725,10 RON. Acesta este co-finanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 2. „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.2 „Prevenirea şi corectarea părăsirii timpurii a şcolii”. În primele luni ale celui de al doilea an al proiectului a fost analizat impactul acestui proiect în şcolile participante din cele două judeţe reprezentative, Iaşi şi Cluj, la nivelul fiecărei categorii a grupului ţintă urmărit: personalul implicat în prevenirea abandonului şcolar format din 120 cadre didactice şi consilieri psihopedagogi, elevi cu dificultăţi de învăţare, dezavantajaţi socio-economic, cu un număr mare de absenţe şi cu potenţial risc de abandon şcolar, în număr de 1600, din ambele judeţe, şi părinţii elevilor expuşi abandonului şcolar, în număr de 800. A fost evidenţiat faptul că s-au redus numărul de absenţe şi s-au înregistrat progrese ale elevilor implicaţi în activităţile proiectului. Părinţii, de asemenea, au participat la seminarii de formare în care au discutat probleme de relaţionare şi de managiere a conflictelor in familie. Activităţile din cadrul proiectului au continuat cu succes cu prima grupă a elevilor din şcolile selectate din cele două judeţe şi părinţii acestora, acestea încheindu-se în luna decembrie cu celebrarea succesului. Au fost, de asemenea, aplicate chestionare atât elevilor cât şi părinţilor acestora; la o prima analizare a răspunsurilor date de cele două grupuri ţintă, activităţile organizate în cadrul proiectului s-au dovedit a fi eficiente în combaterea abandonului şcolar şi îmbunătăţirea procesului de învăţare. Mai mult, părinţii au dezbătut teme importante, cum ar fi comunicarea cu propriul copil, manifestându-şi mulţumirea pentru toate beneficiile acestui proiect. Proiectul “Împreună vom reuşi” continuă în luna ianuarie cu evaluarea detaliată a activităţii de până acum şi analizarea în profunzime a chestionarelor, după care va începe procesul de selectare a alţi 1600 de elevi şi 800 de părinţi din cele două judeţe. Persoana de contact: Ioana Sbârcea Expert promovare E-mail: assistantmanager@scoalainternationala.ro Telefon: 0744-646103

SATUL EDUCAȚIEI

31/8/2011

Satul Educatiei este o tabara de vara pentru copii cu nevoi speciale, organizata in Baisoara, jud. Cluj. Tabara a fost initiata de dr. Dan Baciu, fondatorul Fundatiei Copii Fericiti in parteneriat cu neurologul belgian, dr. Eric de Smet. Tabara este organizata in case vechi, maramuresene, la Muntele Baisorii, unde copiii invata despre traditii romanesti, descoperind natura. Activitatile se desfasoara in cadrul unor programe speciale, care favorizeaza integrarea copiilor cu nevoi speciale in comunitate.

UN AN PETRECUT ÎN LUPTA ÎMPOTRIVA ABANDONULUI ŞCOLAR

17/8/2011

Fundaţia „Filocalia” din Iaşi, alături de Fundaţia „Copii fericiţi” din Cluj şi Centrul Judeţean de Asistenţă Psiho-Pedagogică Iaşi au demarat acum un an, în august 2010, un proiect structural, intitulat „Împreună vom reuşi”, în valoare de 10.295.725,10 RON. Acesta este co-finanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 2. „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.2 „Prevenirea şi corectarea părăsirii timpurii a şcolii”. Pe parcursul primului an de proiect s-a urmărit atingerea obiectivului principal, acela de a creşte frecvenţa şi de a menţine într-un sistem de educaţie atractiv şi de calitate a elevilor din învăţământul primar şi gimnazial expuşi riscului de părăsire timpurie a şcolii, prin activităţi atât organizatorice cât şi de consiliere, orientare şi de remediere la obiectele matematică, limba română, limba engleză şi TIC. La activităţile proiectului au participat toate cele trei categorii ale grupului ţintă urmărit: personalul implicat în prevenirea abandonului şcolar format din 120 cadre didactice şi consilieri psihopedagogi, elevi cu dificultăţi de învăţare, dezavantajaţi socio-economic, cu un număr mare de absenţe şi cu potenţial risc de abandon şcolar, în număr de 1600, din ambele judeţe, şi părinţii elevilor expuşi abandonului şcolar, în număr de 800. În luna februarie 2011, personalul didactic a fost pregătit pentru a veni în ajutorul elevilor, în cadrul unor cursuri de formare care au avut loc atât la Iaşi cât şi la Cluj. Aceştia şi-au pregătit apoi toate materialele necesare procesului de remediere educaţională în luna martie 2011, din aprilie începând munca efectivă cu elevii. În perioada aprilie-iunie 2011 au avut loc, de asemenea, întâlniri cu părinţii copiilor predispuşi la abandon şcolar cu scopul conştientizării şi asistării acestora în depăşirea situaţiilor dificile. Acest prim an de proiect s-a încheiat cu o celebrare a succesului. În cadrul acestei sărbătoriri, au fost premiaţi elevii care au înregistrat rezultate mai bune la învăţătură faţă de situaţia iniţială şi care au avut o prezenţă la şcoală îmbunătăţită. La Cluj Napoca sarbatoarea a avut loc la Scoala Internationala, unde au partivipat elevi, parinti si asistenti educationali de la tote scolile colaboratoare.

TABERE DE VARĂ 2011

8/7/2011

Fundatia Copii Fericiti ofera pe perioada verii tabere de zi si saptamanale pentru copii cu vârste cuprinse între 3 şi 14 ani. Taberele de zi au loc în Campusul Şcolii Internaţionale Cluj in perioada 27 iunie - 12 august si sunt coordonate de animatori Adventure CAMPS. Taberele saptamanale au loc la Baisoara si sunt oferite copiilor cu varste intre 6 si 14 ani. Dintre activitati:- Tir cu arcul- Land art, pictura, modelaj- Expeditii in natura si cautare de comori- Gradinarit si bucatarit

FUNDAȚIA COPII FERICIȚI PARTENER ÎNTR-UN PROIECT POSDRU

9/6/2011

Fundaţia Copii Fericiţi este partenerul Fundatiei Filocalia si a Centrului Judetean de Resurse si Asistenta Educationala - ambele din Iasi - in proiectul „Împreună vom reuşi!”. Proiect co-finanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2. „Prevenirea şi corectarea părăsirii timpurii a şcolii”. Proiectul se derulează în perioada august 2010-iulie 2013. Grupul ţintă al proiectului este compus din trei categorii: personalul implicat în prevenirea abandonului şcolar format din 120 cadre didactice şi consilieri psihopedagogi, elevi cu dificultăţi de învăţare, dezavantajaţi socio-economic, cu un număr mare de absenţe şi cu potenţial risc de abandon şcolar, care vor fi în număr de 1600, din ambele judeţe, şi părinţii elevilor expuşi abandonului şcolar, în număr de 800. Proiectul îşi propune creşterea frecvenţei şi menţinerii într-un sistem de educaţie atractiv şi de calitate a elevilor, din învăţământul primar şi gimnazial, expuşi riscului de părăsire timpurie a şcolii. Vor fi implementate activităţi remediale, de consiliere şi orientare, pentru dezvoltarea societăţii bazate pe cunoaştere.

FRATE DE CARTE

30/1/2011

In anul 2002 fundatia initiaza proiectul “Frate de carte”, program de burse care isi propune acordarea de sanse egale si acces la o educatie de excelenta copiilor cu surse de venit mai mici prin acordarea de burse anuale bazate pe performantele scolare si activitati extra-curriculare. Programul ”Frate de carte” ajută elevul cu abilităţi excepţionale, dar fără posibilităţi financiare şi sociale să devină medicul, profesorul, sau avocatul nostru în viitor.